Just another WordPress.com weblog

28 km på cykel

Jag gick upp när klockan ringde kl 10. Och jag cyklade en runda som jag så länge velat prova att cykla. Tippade på att det skulle ta cirka två timmar, och det tog en timme och 50 min.

En del av rundan är sagolikt vacker längs med Ronnebyån. Sen är det rätt mycket asfalt, varav några km på riksväg 27 utan vägren. Då rycker det i hojjen när lastbilarna kör om. Nästa gång ska jag låna Lillasysters neongula hjälm så jag syns ordentligt!

20120720-164107.jpg

Kommentarer till: "28 km på cykel" (4)

  1. Bra gjort! Får du inte ont i rumpan? Hjälm låter klokt.

  2. Låter som en härlig cykeltur 🙂 Hjälm är ju bra att använda. Peppkram

Kommentera

Etikettmoln

