Just another WordPress.com weblog

Den 1 augusti börjar hårdträningen. Från och med då är det Run 4 Fun som gäller i en hel månad. Det är som PT online och tre dagar innan start får jag mina kostråd och övningar. En timmes träning varje dag, varvat kondition och styrka. Efter en månad ska jag vara en starkare och snabbare löpare, vilket jag ska bevisa på I form-loppet den 22 september i Göteborg 🙂

Joggande sund utlyste en tävling på sin blogg. Man kunde vinna en Run 4 fun-plats. Jag vann inte, men min motivering i tävlingen löd i alla fall så här:

40 plus och tvåbarnsmamma.
Nä, kroppen blir aldrig densamma.

Motion och hälsa är färskvara,
det duger inte att ”bara vara”.

Springa i skogen är riktigt skönt,
och verkligen njuta av allting grönt.

0 till 5 gick lätt, och upp till 10 likaså
– men nu har mitt tempo gått i stå.

En månad med run4fun vill jag vinna,
så jag milen under en timme kan hinna!

Här kan ni läsa mer om träningskonceptet Run 4 fun. Så fort man pyntat 495 kr för en månad så får man en inloggning och där får man veta mer. Det ska bli så spännande 🙂

Kommentarer till: "Har anmält mig till Run 4 Fun" (6)

  1. Spännade, hoppas du blir nöjd och att det hjälper dig!

  2. Spännande. Ska bli kul att följa dig.

  3. Åh vad roligt, det ska bli jättespännande att följa hur du upplever det och vilka resultat du får ut av det. Nästa år kanske jag ska prova. Just nu följer jag ett av Marathon.se’s program inför tjejmilen, men det är svårt att klämma in mellan alla orientering så det går sådär 🙂

  4. Härligt! Snart kör vi igång… spännande!

Kommentera

Etikettmoln

