Just another WordPress.com weblog

I dag har det varit fullt ös jämfört med i går. Först hade Lillasyster en kompis på besök och de skulle bada, ha mat och fika. Full service med andra ord.

Sen åkte jag iväg och handlade presenter till Lillasyster som fyller år på måndag, till min svägerska som fyller år i morgon, och till en av barnens sysslingar som tagit studenten men vi kunde inte uppvakta henne då eftersom vi var sjuka. Swop, swop, snabba ryck. Alla inköp gjorda på en timme. Plus resan på totalt en timme.

Sen hem och fixa sig i ordning, samla ihop familjen och åka på ”kalas” hos sysslingen. Hon blev så glad för presenten, ett tårtfat på fot, ett kakfat i två plan och en tårtspade. I svart glas, jättesnyggt.

Jag gillar verkligen att fundera ut presenter och leta reda på dem. Jag köper alltid sådant jag själv vill ha, och jag föredrar presenter framför presentkort om tiden finns. Min svägerska blir nog nöjd också hoppas jag. Lillasyster blir glad bara hon får paket, innehållet kvittar nästan,

Jag tog en bild i dag som jag bara måste visa er. Vänskap är det bästa som finns 🙂

20120717-225610.jpg

Kommentarer till: "Mår mycket bättre i dag" (6)

  1. Tack för kommentaren hos mig, hade tappat bort din bloggadress… Länkar den i min lista om det är OK. Använder den inte själv, men nu är du tillagd i Google Reader, så jag inte missar dig 🙂

  2. Verkligen fin bild som säger massor.

  3. Ja vilken härlig bild! Den ger verkligen en bra känsla i magen och ett leende på läpparna.

  4. Fin och härlig bild…

  5. Söta tjejer, vilken härlig bild!

Kommentera

Etikettmoln

