Just another WordPress.com weblog

Jag orkar ingenting

Jag jobbar, handlar, lagar mat, tvättar, städar och sover. Jobbar igen… Ingen träning, missköter kosten (åt precis drömtårta och jordgubbspaj).

Ja, precis så kan det vara sista veckan innan semester. Jag kommer igen. Måste bara bli ledig först.

Kommentarer till: "Jag orkar ingenting" (2)

  1. Håll ut. Bara två dagar kvar. Du kommer att få balans på båten igen. Kram

  2. Klart du kommer igen! Snart är din välförtjänta semester här och då hoppas jag att det finns gott om Pernilla-tid!

Kommentera

Etikettmoln

