Just another WordPress.com weblog

8,83 km på 1:04:15

Usch, i kväll var det ett riktigt hundpass. Varje steg kändes segt. Åskvarmt. Fyra varv på tvåan i Bastasjö. Roligare kan man ha, men fantasin räckte inte till mer i dag. Jag hade bara en tanke: Gör det.

Tänkte springa lite intervaller, men jag gav upp efter två omgångar. Drog ner på tempot och ambitionerna. Springa en timme fick räcka. Jag springer förstås inte en timme utan jag går emellanåt också. Den dagen jag springer oavbrutet i en timme är far away. Men jag har inte bråttom.

Svettigt var det i alla fall. Det kändes som jag hade stått påklädd i en våtbastu en timme 🙂

20120705-192932.jpg

Kommentarer till: "8,83 km på 1:04:15" (4)

  1. Bra jobbat…var också ute på en runda i värmen idag. pyha … svettigt var det…

    http://www.ceeslivoframfart.wordpress.com
    kram Cee

  2. Så bra kämpat av dig i denna värme!

  3. Är tvåan rundan runt sjön? Tänkte att det kunde vara trevligt att ha sjöutsikt hela tiden, men oj vad drygt att hela tiden ha full koll på hur långt det är kvar…

  4. Jag riktigt känner den kvava värmen när jag ser bilden. Bra kämpat! För örvigt tror jag att dagen där du springer en timme åt gången inte alls är så långt borta, det handlar ju en del om att dra ner på tempot då också.

Kommentera

Etikettmoln

