Just another WordPress.com weblog

Statistiken på bloggen är spännande läsning. All time high-score var 875 besök den 9 augusti 2011. Fattar fortfarande inte varför det var så många besök just den dagen. Om jag är aktiv med att marknadsföra min blogg på Facebook och kommentera många andras bloggar så brukar jag komma strax över 200 besök per dag. Men även inaktiva andra dagar har jag ändå drygt 100 besök.

Jag är så glad över att ni besöker min blogg och jag hoppas på att det beror på att det jag skriver om inspirerar er att komma igång med träning framför allt. Träningen har förändrat mitt liv, och jag vill att så många som möjligt ska få chansen att bli höga av endorfin 🙂

Mest spännande är att jag får besök även från andra länder. Bilden nedan visar besöken igår. Vem som besöker mig från Tyskland har jag koll på 😉 men de andra kan ju knappast ha glädje av min blogg. Det är kanske ordet Dukan som de googlat på. Skriv ett inlägg med ordet Dukan så får ni många utlandsbesök på er blogg 🙂 Vad det nu spelar för roll – om de inte kan svenska förstås!

Kommentera

Etikettmoln

