Just another WordPress.com weblog

5,42 km på 39:52 min

När jag gick från jobbet i dag var jag kräktrött. Det enda jag ville göra var att köpa en skvallerblaska, åka hem, äta och sen slänga mig på sängen.

Sen kom jag på att det jag mår allra bäst av när jag är just kräktrött, det vill säga mentalt trött, är att springa. Att det var 17 grader varmt och sol i kväll gjorde valet ännu lättare.

Jag pressade mig inte alls speciellt mycket. Jag hade egentligen bara följande målsättningar: Svettas, flåsa, rensa skallen, och kicka igång endorfinerna.

Och det funkade – det gör det alltid 🙂

Och jag hinner ligga på sängen och läsa skvallerblaska också.

Kommentarer till: "5,42 km på 39:52 min" (1)

Kommentera

Etikettmoln

