Just another WordPress.com weblog

Två lopp fick jag avboka på grund av sjukdom, Blodomloppet den 14/5 och Malmömilen den 16/6. Men jag har redan bestämt mig för att springa 5 km i Kristianopel Runt den 30 juni. Det klarar jag, trots att jag hostar fortfarande.

Det sista som överger en människa är hoppet 🙂

Kommentarer till: "Jag är inte klok någonstans" (2)

  1. Det sista som överger människan är hostan.

    Eller i alla fall mig när jag väl dragit på mig en…! 😉

    Men helt riktigt, klart du ska springa lopp, du blir ju så motiverad av dem och då kan det ju inte vara bättre.

Kommentera

Etikettmoln

