Just another WordPress.com weblog

Fortfarande svinförkyld

Ja, det är verkligen förkylningen från h-e som jag fått. Jag är fortfarande svinförkyld 😦 Kanske är jag yttepytte bättre i dag. Kanske.

Eftersom jag inte fick kontakt med internet hemifrån på min jobbdator fick jag åka 9 mil tur och retur idag för att slutfixa inför nästa vecka. Fyra timmar senare var jag hemma igen, och nu kan jag vara sjuk hela söndagen och ändå få en hyfsad start nästa vecka.

Ja, kost och träning struntar jag fullständigt i just nu – men jag kommer igen! Vi viktkämpar ger aldrig upp 🙂

Kommentarer till: "Fortfarande svinförkyld" (1)

Kommentera

Etikettmoln

