Just another WordPress.com weblog

Det blir bara värre

Jag fortsätter snora och hosta. Det gör svinont i halsen och jag har helt tappat rösten. Det blir absolut ingen löpning för mig på söndag och tisdag.

I torsdags var jag hoppfull inför att slå PB på Malmömilen den 16 juni. I dag är jag inte ens säker på att jag kan delta. Livet innebär ofta tvära vändningar. Vila, sova och enchinacea morgon och kväll, sen får vi se hur det blir.

Utbildningen i Malmö måndag-onsdag måste jag åka på, annars får jag ingen ”examen”. Och någon av dagarna ska jag redovisa mitt arbete. Just nu kan jag inte mer än viska, men vi får hoppas att rösten kommer tillbaka till dess.

*ynk*

Ps. Det ösregnade hela kvällen så vi satt under partytält på verandan i stället. Jättetrevligt – men säkerligen förvärrade det min förkylning. Ja, så kan det bli. Festen var lyckad i alla fall!

Kommentarer till: "Det blir bara värre" (1)

  1. Vad tråkigt för dig. Ta hand om dig o krya på dig. Kram

Kommentera

Etikettmoln

