Just another WordPress.com weblog

Jag har torrhostat i några dagar, men tidigt i morse vaknade jag med svid i halsen och den var helt igenkorkad av slem. Jag har inte tid att bli sjuk nu!!!!

Så jag gick upp direkt och tog en brustablett enchinacea. Nu blir det en sådan morgon och kväll och sen får vi hoppas att det inte blir så mycket med hostan och halsontet.

I kväll blir det grillkalas för sambon. Vädret ser lovande ut, och vi får hoppas att det håller i sig. Enligt prognoserna ska det regna, men det behöver ju inte stämma 🙂

20120608-071136.jpg

Kommentarer till: "Nej, nej, nej, nej, nej" (3)

  1. Strunt i prognoserna, vi håller tummarna för sol hela dagen!

    Sv. Jag hade också kunnat skippa mottagningen hemma, jag var ju bara dit och vände, det blev rätt snopet för mina föräldrar….

  2. Krya på Dig!
    Och har du tur kommer solen trots prognoserna.
    Trevlig helg på dig!

  3. Nej nej. Hoppas du lyckas hålla dig frisk o får fint väder.

Kommentera

Etikettmoln

