Just another WordPress.com weblog

Maj är verkligen en hysterisk månad. Allt ska liksom avslutas, både på jobbet och fritiden. Men jag tar en dag i taget och tar alla chanser jag får att vila och sova däremellan.

Vi bor vid en badsjö och måndag-tisdag har vi Storasysters klass på besök. De tältar nere vid sjön. Så det är lite spring när alla ska låna toaletten. Trots snudd på nattfrost verkar de ha överlevt natten och snart ramlar nog hela gänget upp till oss för att äta frukost på verandan.

För att hjälpa till och rodda detta är både jag och sambon hemma. Jag jobbar mellan varven, för det är lite jag bara måste slutföra på jobbet. Attestera löner för maj bland annat.

I går kväll kom en hel hög med föräldrar på besök för att grilla dessutom. Jag gillar verkligen sånt här, men visst tar det på krafterna. Jag har inte återhämtat mig riktigt efter Venresan heller känner jag.

Jag tror jag sover lite till innan det blir fullt hus till frukost.

20120605-074333.jpg

20120605-074343.jpg

Kommentarer till: "Från det ena till det andra" (1)

Kommentera

Etikettmoln

