Just another WordPress.com weblog

I dag kom jag iväg sent från jobbet. Helt slut i skallen. Jag skulle springa med min kompis Å. Tiden för att springa krympte snabbt, klockan åtta skulle jag hämta Lillasyster.

Jag var SÅ nära att ringa och ställa in. Sen besinnade jag mig. Jag åkte hem till min kompis och sa ”Idag springer vi snabbt men inte så långt, jag kan bara springa en halvtimme.”

Och sen sprang vi först 15 min på en cykelväg och sen tillbaka, totalt 4 km på 28 min.

Nöjdhetskänslan efteråt var awesome 🙂 Och skallen blev pigg och glad igen!

Kommentarer till: "Lite är alltid bättre än ingenting" (4)

  1. Du är flitig med din träning! Blir det finalen av Let`s dance ikväll. Själv håller jag på Anton. Lägg gärna en röst på min blogg, vem du hoppas på skall vinnna. Ha en skön kväll. Peppkram

Kommentera

Etikettmoln

