Just another WordPress.com weblog

9,3 km på 1:35:40

3 km på lunchen räcker inte om man ska snitta på en mil om dagen. Minst 7 km var planen att promenera i kväll. Ljuvligt sommarväder, som gjort för shorts och t-shirt 🙂 Fick sällskap av Storasyster och 1,5 timme och 9,3 km senare är vi båda nöjda, och lite trötta i benen.

Det är alltid skönt att ligga på plus i början av veckan, för man vet aldrig vad som händer senare i veckan. Sju mil ska jag få ihop innan jag går och lägger mig på söndag kväll. Om jag så ska springa 2 mil på söndag kväll! Är det utmaning så är det 🙂

Vad det gäller klagandet har jag fått lyssna en del på Storasysters gnäll om ont i benen och håll, men själv brukar jag normalt se det positiva i det mesta som händer.

Trots 26 grader varmt i dag har jag inte ens gnällt över värmen. Jag konstaterade bara att jag var felklädd i mina långa jeans. Imorgon blir det lättare outfit för värmen ska tydligen bestå ett tag. Härligt 🙂

Kommentarer till: "9,3 km på 1:35:40" (3)

  1. Att klara 7 mil på en vecka känns som en riktig utmaning, men vi ska nog klara det! Kul med Ellas utmaningar tycker jag! Lycka till! 🙂

  2. Åh vad jag blir avundsjuk på er värme vill också ha!

  3. Bra gjort! Tänk vad nöjd du kommer att vara på söndag.

Kommentera

Etikettmoln

