Just another WordPress.com weblog

6,5 km på 50 min

Totalt 6,5 km inklusive sex spurtintervaller blev det ikväll. Min kompis Å fick känning av astma pga pollen så vi fick gå en hel del också, så tiden är vi väldigt nöjda med 🙂

Trots sjukdom har jag sprungit tre gånger den här veckan – och det är jag supernöjd med 😀

Nu laddar jag för full arbetsvecka! Det är ett tag sedan sist.

Kommentarer till: "6,5 km på 50 min" (3)

  1. Usch och fy för att ha pollen, maken har det och han blir ju som en zombie i några veckor… kan man få det som vuxen tro? Eller har man klarat sig om man inte har det redan? Hoppas det.

    Lycka till med arbetsveckan som kommer och bra jobbat med löpningen!
    Kram
    Elin

  2. Vårt dagis har stängt pga vidareutbildning på fredag så jag tar minsann en kortvecka till 🙂

    Bra jobbat med löpningen!

Kommentera

Etikettmoln

