Just another WordPress.com weblog

Rensa i rabatterna, tvätta kläder, och gå en promenad. Det ska jag göra imorgon. Nu vill jag vara frisk, och febern är i princip borta. Lite halsont fortfarande, men det ska nog ge med sig.

Märkligt hur mycket man kan sova. Äldsta dottern är ju också sjuk och vi sov tillsammans i dubbelsängen mellan tio och två i dag. Hoppas jag kan somna i natt bara.

Kommentarer till: "I morgon ska jag ta mig ut" (2)

  1. Usch nä, det är inte kul att vara sjuk. Det enda positiva är att det ger sjukt mycket motivation att göra saker när man frisknat till. Krya på er båda!

  2. Åh, krya på dig! jag hade också en massa planer för dagen…men blev inte så då det spöregnar ute..vi får väl se hur resten av dagen/kvällen blir!

Kommentera

Etikettmoln

