Just another WordPress.com weblog

I morgon kväll springer jag i mina nya Asics-skor 😀 De är så mjuka och sköna, och mina oranga skosnören blir ännu snyggare nu! Det är bra skosnören som i princip aldrig knyter upp sig själva. Jag köpte dem vid Midnattsloppet i somras, och stödde samtidigt SOS Barnbyar.

Kommentarer till: "I morgon springer jag i nya skorna" (4)

  1. Snyggt med knalliga snören! Ska jag också skaffa så snart jag köpt nya skor. =)

    Pepp till dig!!

  2. Åh älskar asics skor! Hittade hit via en annan blogg och kände igen mig 🙂 har nu bokmärkt så jag kommer tillbaka.

  3. Mycket snygga snören. Skorna kommer att bära dig till stordåd!

  4. Snygga. Dom blir man pigga av.

Kommentera

Etikettmoln

