Just another WordPress.com weblog

4 km på 35 min

I kväll sprang jag 4 km på 35 min ihop med Storasyster och hennes kompis. På asfalt, makligt tempo. Springa 3 min, gå 2 min i grova drag. Hoppas det blir fler gånger.

Jag behöver verkligen träna på att springa på asfalt, jag har ont i skenbenen nu. Och jag måste köpa nya skor!

Kommentarer till: "4 km på 35 min" (2)

  1. Köp Barefoot-skor. Tar några veckor att vänja sig, men man slipper ont i ben, rygg och överallt och till och med skoskav slipper man. Helt klart bästa skorna i världen! 🙂 Skrev om dem i detta inlägg: http://projektvikt.blogspot.se/2011/07/genomforande-efter-en-vecka-med.html
    Ha det toppen!

  2. Barefoot? Det är tveksamt om mina kräsna fötter gillar det. Jag är extremt plattfot och lutar inåt så jag måste ha stabila skor och formpressade inlägg.

Kommentera

Etikettmoln

