Just another WordPress.com weblog

För drygt ett år sedan passerade jag också delmålet 90 kg. Då köpte jag mig ett par exakt likadana jeans som i dag. Fast då i st 44 – de här är i st 42. Så jag väger lika mycket nu som för ett år sedan men jag är en hel byxstorlek mindre nu. Muskler tar inte lika mycket plats som fett 🙂

Fast när jag tittar på bilderna från 2011-03-26 så ser jag inte speciellt stor skillnad. Gör ni?

Som jag har saknat att använda blåjeans. Det var ingen tveksamhet om vilka jag skulle köpa. Jag provade dem för flera veckor sedan. Ett par Lindex Basic, stretchjeans för 399 kr. Låg midja och bootcut, vilket gör att man ser smalare ut jämfört med stuprör. Kan rekommenderas 🙂

Bäst av allt är att jag hela tiden när jag går faktiskt känner att jag är smalare jämfört med för några månader sedan. Och låren skaver inte så mycket, vilket är bra. Hål på insidan av låren sänker jeansens livslängd markant.

Kommentarer till: "Här är min delmålsbelöning för 90 kg" (9)

  1. Snyggt och väl förtjänt!

  2. Härliga tider, va duktig du är och har varit, go go go girl 😀

    Kramkram

  3. Grattis, vad härligt 🙂 kram

  4. Jag har samma problem jag, med mina lår! Grattis och så underbart det låter att kunna komma i en hel storlek mindre i byxor! HEJJA Dig!

  5. Snygga och snyggt jobbat. Envis vinner.

  6. Grattis! Följer din blogg och du är verkligen inspirerande!

  7. Nice 🙂 glad för ddin skull

  8. Åh jag älskar också dessa Jeans.. snart ska jag belöna mig också ett par nya 🙂

  9. Bra jobbat!!! Dom var du verkligen värd!

Kommentera

Etikettmoln

