Just another WordPress.com weblog

Det har inte varit några som helst problem att äta enbart protein trots hotellvistelse, eller tack vare kanske.

Jag har ätit äggröra, bacon, keso och pålägg till frukost, sötmandel till mellanmål, och kött och fisk till lunch. Till middag, som jag handlar själv, åt jag grillad kycklingklubba från Ica i går och kalkon från Ingelsta kalkon i kväll. Jag orkade inte ens äta allt utan sparar hälften till tågresan hem i morgon.

Resten av veckan ska jag äta protein och grönsaker.

20120412-210640.jpg

Kommentarer till: "Tre proteindagar gick galant" (2)

  1. Älskar Ingelsta kalkon. Idag var lyckan gjord när de hade prinskorv och köttbullar för 15kr paketet, dock inte lika bra som dina grillpinnar, men bra köttinnehåll 🙂
    Unviker du även fett på dina proteindagar?

Kommentera

Etikettmoln

