Just another WordPress.com weblog

7,5 km på 52 min

Först promenerade jag och kurskollega 6,5 km. Sen vilade jag en stund, och drack en Celcius. Därefter sprang jag 7,5 km på 52 min. Det är det längsta och snabbaste jag har sprungit den här säsongen. Det går framåt 🙂

Det är häftigt att springa i Malmö, man möter löpare överallt, och en massa cyklister så man får passa sig så man inte blir påkörd.

Fåglar i massor fanns det i Pildammsparken. Det har hänt en del på en månad, både med naturen och med min löpning 🙂

20120412-211637.jpg

Kommentera

Etikettmoln

