Just another WordPress.com weblog

Fyra dagars ledighet

Slutspurtade i går på jobbet och anställde tre vikarier på löpande band. Endast tre återstår, men jag har bra personer att välja mellan så det får lösa sig efter påsk.

Nu är jag ledig fyra dagar och jag har ingenting planerat. Enda påskpyntet hittills är några fjädrar i en buske på tomten. Idag ska jag nog lägga på en påskduk och ta in lite ris. Tjejerna skulle måla ägg på ett nytt sätt också.

Sen blev vi hastigt bjudna till kompisar ikväll, och sen ska jag bjuda hem svärföräldrarna på påskmiddag imorgon, om de är lediga.

Men framför allt ska jag vara ledig. Det är det jag behöver allra bäst just nu.

Kommentarer till: "Fyra dagars ledighet" (2)

  1. Njut av påskhelgen!
    Kram och pepp!

  2. Supermysig blogg!

Kommentera

Etikettmoln

