Just another WordPress.com weblog

5,2 km på 37 min

Det blev inte 6 km ikväll, men vi backtränade lite också så det får duga. Ikväll var vi fyra som sprang och jag var klart sämst, men det bjuder jag på. Skönt var det i alla fall.

Kommentarer till: "5,2 km på 37 min" (4)

  1. Tack för din kommentar! Jag är så glad att jag har träningen och alla i min omgivning på nätet och i min fysiska närhet som gillar träning. Att ni visar mig att det finns ett annat liv än att fokusera kring barnen. De är underbara, men det kan vara skönt att veta att livet fortsätter med andra ”projekt”. Så jag inte känner mig vilsen.

    KRAM!

  2. SV: hej:) nja, har 12-13 kilo kvar.. men det går!!! 🙂 ha en fin påsk kram!

  3. Hej! Va kul med din kommentar. Mitt BMI är för tillfället på 29 (komma något) och målvikten ligger mellan 56 och 73 där mitt ”normala” BMI ska ligga emellan.

    Men nog med min kommentar. Dags att snoka runt i din blogg och upptäcka lite nytt.

    Ha det finfint och glad påsk!

Kommentera

Etikettmoln

