Just another WordPress.com weblog

6,3 km på 55 min

Det är verkligen ingen tid att vara stolt över! Men jag är stolt över att vi faktiskt gjorde det, och nöjdhetskänslan efteråt är lika bra som alltid 🙂

Jag hade glömt mina löparskor och sprang i mina Reebok walkingskor med stenhårda hålfotsinlägg. Inte bra. Benen var tunga som f.. Kanske för att vi sprang i tisdags och styrketränade i går. Imorgon blir det vila.

Ibland känns det inte så bra, men det är helt okej. Huvudsaken är fortfarande att faktiskt göra det.

Tittar just nu på Biggest Loser. F.. vad duktiga de har varit! Jag har redan Biggest Loser-abstinens. Vad ska jag glo på nästa torsdag kl 21?

Kommentarer till: "6,3 km på 55 min" (2)

  1. Nästa torsdag klockan 20.00 är det ju Du är vad du äter! 😀

Kommentera

Etikettmoln

