Just another WordPress.com weblog

  • Måndag 26/3: Lunchpromenad och gympa
  • Tisdag 27/3: Lunchpromenad och löpning
  • Onsdag 28/3: Gymmet
  • Torsdag 29/3: Lunchpromenad och löpning
  • Fredag 30/3: Gymmet
  • Lördag 31/3: Löpning
  • Söndag 1/4: Vilodag
Det gäller att sikta högt och åtminstone komma halvvägs 🙂 Men det är en fullt realistisk planering, och jag känner i både kropp och knopp att jag skulle behöva en riktigt bra träningsvecka. Träningen hjälper mig att orka med allt det andra som måste göras mycket bättre. Visst tar det tid, men det ger så mycket energi tillbaka.
Annonser

Kommentarer till: "Planerad träning vecka 13" (3)

  1. Jag skulle önska det gick att mäta hur mycket man får igen av energi på att man spenderar energi, kanske kunde man använda det för att förhandla om mer friskvårdstid med arbetsgivaren? 🙂

    • Mmm, läge att försöka sig på att räkna fram ett nyckeltal kanske? Fast det blir svårt att mäta, på samma sätt som det är svårt att avgöra vad det är som gör oss alla så stressade nu för tiden. Jobbet? Fritiden? Alltid vara tillgänglig? Sannolikt är det en kombination.

  2. Bra planering det fixar du.

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

Etikettmoln

%d bloggare gillar detta: