Just another WordPress.com weblog

  • Måndag 19/3: 30 min lunchpromenad (3 km), 60 min gympa.
  • Tisdag 20/3: 30 min lunchpromenad (3 km), 41 min löpning (5 km)
Verkligen en urusel träningsvecka. Jag började starkt men sen kom det alldeles för mycket emellan. Inte ens i helgen har jag varken sprungit eller promenerat, men det har blivit flera timmars trädgårdsarbete båda dagarna. Det känns i ”räfsgreppet” i dag kan jag säga. Allt har sin tid.
Kommentarer till: "Genomförd träning vecka 12" (2)

  1. Birgitta Jacobsson sa:

    Trädgårdsarbete är verkligen träning det också. 1 timma = 7200 steg enl. omvandlingstabellen som http://www.stegraknare.se/omvandla har.
    /Birgitta

Kommentera

Etikettmoln

