Just another WordPress.com weblog

Tre proteindagar

Den senaste tiden har det blivit alldeles för mycket bröd och andra snabba kolhydrater. Jag har gett efter för det känslomässiga suget, och den viktminskning jag haft under Rivstarten är ett minne blott. Inga nya jeans för mig med andra ord.

Imorgon tänker jag påbörja en tredagars proteinkost för att bryta den negativa trenden. Endast protein är tillåtet.

Kommentarer till: "Tre proteindagar" (2)

  1. Lycka till. Du fixar det.

  2. Bröd och känslor eller bröd och skådespel. Det ÄR något speciellt med bröd, det tycker jag också som har stoppat i mig alldeles för mycket av den vara en längre tid. Borde också ta mig proteindagar men det får vänta ett tag, just nu hackar jag mig så sakteliga och försiktigt ur diket bara.

Kommentera

Etikettmoln

