Just another WordPress.com weblog

5,3 km på 41 min

I kväll åkte jag hem till min träningskompis Å för att springa på hennes hemmaplan, med en hund som sällskap också. Å har inte sprungit ute sen december, men hon klarade det riktigt bra.

Eller VI klarade det riktigt bra rättare sagt. Snabbast av alla sprang hunden när vi närmade oss hemmet och vi spurtade 🙂 Hon är bara en valp fortfarande men hon är redan en riktigt bra löparkompis.

Kommentarer till: "5,3 km på 41 min" (2)

  1. Jag skulle vilja springa. Igen. Det är så enkelt och tidseffektivt. Undrar vad det är som hindrar mig? Egentligen. Dåliga ursäkter?

    Har du kommit på vilka dina sämsta ursäkter är och hur du sparkar igång dig själv?

Kommentera

Etikettmoln

