Just another WordPress.com weblog

Onsdag mitt i veckan är en bra vilodag. Om det går försöker jag göra så lite som möjligt på onsdagar. Jag har legat i sängen och läst bloggar, Facebook, ordfejdat (wordfeud), ritat (Draw something) och läst Wellness.

Inte ens middag har jag lagat. Det blev snabbmat för alla – billypizza till Lillasyster, nudlar till Storasyster, rester till sambon, och spenatäggröra med ost till mig. Gott.

I dag har jag haft lite mer energi på jobbet, men sen tog den slut när jag kom hem. Så kan det vara. Är bara helgens årsmöte avklarat, och begravningen nästa vecka, så ska det nog kännas lättare på många sätt.

Sjuk jä…. träningsvärk gör mig glad i alla fall, och i morgon är det dags att springa igen!

Kommentera

Etikettmoln

