Just another WordPress.com weblog

  • Måndag 5/3: 30 min lunchpromenad (3 km), 60 min gympa
  • Tisdag 6/3: 30 min lunchpromenad (3 km), 31 min löpning (5 km)
  • Onsdag 7/3: 30 min kvällspromenad (3 km)
  • Torsdag 8/3: 62 min löpning (8 km)
  • Lördag 10/3: 45 min löpning (5,7 km)
Jag är nöjd med veckan träningsmässigt men känner mig väldigt sliten i kroppen just nu. Kosten har jag inte skött så bra. Det har blivit en hel del kolhydrater, och alldeles för mycket mat.
Kommentarer till: "Genomförd träning vecka 10" (1)

  1. Man kan inte vara bästa på allt samtidigt hela tiden 🙂 Bra jobbat med träningen iallafall! 🙂

Kommentera

Etikettmoln

