Just another WordPress.com weblog

Längtar hem. Utbildningen slutade kvart i fyra, tåget går halv sex, och jag är inte hemma förrän närmare halv nio. Allting har en baksida.

Känner mig helt tom inombords, liksom dränerad på energi. Det kostar på att gå på utbildning. Det har varit jättetrevligt och jag har lärt mig massor. Det är ett bra gäng och det känns bra att vi ska träffas ytterligare tre gånger i april, maj och juni. Några av dem kommer jag absolut att nyttja som bollplank i HR-frågor.

För några dagar sedan visste jag inte ens att HR betyder human resources, trots att jag jobbat med det i 6,5 år. Fast det kvittar vad det heter. Jag märker ju att jag har ett visst försprång jämfört med många andra deltagare. Jag trodde jag var rookie på det här, men det är tydligt att sunt förnuft räcker långt!

Nu ska jag läsa lite i senaste numret av Runners World.

20120309-165554.jpg

Kommentera

Etikettmoln

