Just another WordPress.com weblog

Även lördagen var nja

I går blev det räkmacka utan macka på Ikea. Täcke+kudde x 2 à 199 kr och en taklampa ska vi försöka knö in i bilen på väg hem också.

I går kväll blev det pastalåda. Den innehåller pasta, sidfläsk, ägg och mjölkstanning. Supergott. Det var gårdagens undantag. Jag älskar verkligen pastalåda, och som ”sällanmat” kan det vara okej.

Rött vin, blandade frysta bär/frukter, vaniljkesella och mörk choklad avnjöts sedan till Melodifestivalen 🙂

Att Danny skulle gå vidare direkt till Globen var givet, men jag tycker att han skulle haft sällskap av Perelli. Att hon blev utslagen helt är inget annat än skandal enligt min mening.

Kommentarer till: "Även lördagen var nja" (2)

  1. Sitter här med kurrande mage, läser om din räkmacka utan macka och pastalådan för att inte tala om kvälls godiset…..gissa om jag blir hungrig på riktigt. Jag måste nog hoppa ut i köket och fixa till något.
    Kör försiktigt hemåt !!
    Kram Annelie

  2. Ditt melodifestivalgotti lät riktigt gott 🙂

    Om du gillar isterband är det underbart gott att ha i pastalådan. Jag brukar ta bort skinnet från isterbandet, smula sönder ”köttet” och steka på det innan jag sätter den mellan två lager av pasta 🙂 mums!

Kommentera

Etikettmoln

