Just another WordPress.com weblog

Dagens lunch – thaibuffé

Inte blev det någon rask promenad i morse inte. (Och det visste jag innerst inne.) När klockan ringde ställde jag om klockan en timme framåt. Sen blev det frukost – pålägg, frukt, grönsaker och kokt ägg.

Efter det låg jag i sängen och följde bevakningen av konselj och allt kring prinsessans namn. Estelle är fint, men väldigt oväntat. Kronprinsessparet är verkligen inte konservativa i alla fall 🙂

Cirka 2,5 timme har jag nu att slå ihjäl på stan innan sambon och Lillasyster hämtar mig för vidare färd mot Göteborg. Alla presenter är inhandlade och nu är det dags för lunch på thairestaurang – grönsaker, kyckling, revben och cashewnötter. Man kan lugnt säga att min tallrik ser lite annorlunda ut än alla andras. Men det lockar mig inte ett dugg att äta ris, nudlar och friterade vårrullar.

20120224-130409.jpg

Kommentarer till: "Dagens lunch – thaibuffé" (3)

  1. Ser förbaskat gott ut det där.

  2. Även om den inte ser ut som alla andras tallrikar, så ser det väldigt,, väldigt gott ut .

  3. Hur gott ser det inte ut det där!?!? Inte behöver man ris och nudlar heller.

    Säger som du; Estelle är otippat men fint!

Kommentera

Etikettmoln

