Just another WordPress.com weblog

Pausar från appen lite

Torsdag-fredag är jag på resande fot och pausar från VV-appen lite. Jag tänker använda mitt sunda förnuft i stället.

Men den mentala förberedelsen skippar jag inte. Den är viktigast. Jag har med mig äpplen och bananer som mellanmål, och en mellanmålsbar om jag hoppar över en måltid. Jag har med mig skor och kläder för raska 60 min-promenader ikväll, i morgon bitti och det blir nog en promenad både lördag och söndag också.

Lunchen i dag har vi fått förbeställa och jag valde räksallad. I kväll blir det trerätters middag som jag har noll koll på, men jag får använda mitt sunda förnuft. Det blir nog bra 🙂

Kommentarer till: "Pausar från appen lite" (1)

  1. Jag tror att du kommer att klara det galant. Förberedelse och vilja är ju a och o. Lycka till o ha det så bra.

Kommentera

Etikettmoln

