Just another WordPress.com weblog

Planerad träning vecka 8

Måndag 20/2: 30 min lunchpromenad
Tisdag 21/2: 30 min lunchpromenad
Onsdag 22/2: 30 min lunchpromenad
Torsdag 23/2: 60 min kvällspromenad
Fredag 24/2: 60 min förmiddagspromenad

Även nästa vecka blir det promenader. Min vanliga träning får vänta till veckan därpå. Torsdag-fredag ska jag till Borås-Tidning med anledning av jobbet och bo på hotell. Men jag tror bestämt att det finns utrymme för en timmes promenad innan kvällens debutantgala och middag.

Strax efter lunchtid på fredagen blir jag upplockad av sambon och yngsta dottern och sen åker vi vidare till min mamma i Göteborg och stannar där till på söndag. En promenad på fredag förmiddag hinner jag nog med, men sen blir det nog inte plats för mer motion. Och det gör ingenting, för veckan efter att man varit sjuk ska man ta det lite lugnt.

Kommentera

Etikettmoln

