Just another WordPress.com weblog

Köp Amelia träning & pepp

Har hittills bara läst halva tidningen och jag har gillat allt jag läst. Den har precis den mix av högt och lågt som jag vill ha. När jag läser en tidning vill jag hela tiden hitta artiklar och notiser som jag inte ens visste att jag ville läsa. Jag vill bli inspirerad och underhållen, och jag vill le igenkännande.

Jag ligger här i sängen och har det varmt och skönt när solen lyser in genom fönstret. Att vara sjuk är att sätta resten av livet på paus ett tag. Min mest djupa tanke i dag är ”Vart kommer allt snor ifrån?”

20120217-123415.jpg

Kommentarer till: "Köp Amelia träning & pepp" (4)

  1. Krya på dig!

  2. Ja?! Var fan kommer allt snor ifrån och varför tar de aldrig slut?!

  3. Ofta känner man sig litet snuvad när man läst klart en ny tidning man har förväntningar på, då är det kul att hitta en med just artiklar som man inte ens visste att man ville läsa.

    De gamla egyptierna trodde ju att hjärnan inte var annat än en slemproducerade körtel, men jag skulle väl inte tro att det är därifrån snoret kommer! 😉

Kommentera

Etikettmoln

