Just another WordPress.com weblog

Svidet i halsen utvecklades till enveten hosta och feber under gårdagskvällen. Nu kan jag inte låtsas som ingenting längre. Nu är jag sjuk och tänker tillbringa åtminstone torsdag-fredag i sängen. Alla berörda är informerade och nu kryper jag till sängs igen.

Ibland måste man släppa taget.

Kommentarer till: "Ibland måste man släppa taget" (3)

  1. Uj, luftvägskatarr, min stora fasa för jag hostar i månader. Krya på dig!
    Ät protein (för immunförsvaret), honung och inga mjölkprodukter, så går det snart över (som om du inte visste hur du skulle ta hand om dig 😉 )

  2. Helt rätt. Krya på dig!! Kram

Kommentera

Etikettmoln

