Just another WordPress.com weblog

Har klarat dagen bra

Till förmiddagskaffet serverades nybakat bröd, olika ostar, skinka och vetelängd. Jag åt apelsin, ananas och kiwi. Till lunch serverades kokt potatis, stuvad potatis och isterband. Jag åt champinjonsoppa, ugnskokt sej, hollandaisesås, ugnsrostade morötter, sallad, tomat. Till eftermiddagskaffet serverades pannacotta och små bakelser. Jag åt/drack smoothie, ananas och melon.

Någon lunchpromenad och träning direkt efter kursen blev det inte. Det svider i hals och näsa som f.. Men jag parkerade bilen långt bort och gick omvägar så jag fick ändå ihop totalt 45 min rask promenad.

Nu ligger jag nedbäddad i soffan. Det är kanske dags att bli ordentligt sjuk, men det återstår att se.

Jag är så stolt över att jag höll mig till planen. Jag var mikrosekunder från att äta både det ena och det andra – men jag gjorde det inte 🙂

Kommentarer till: "Har klarat dagen bra" (3)

  1. Vad duktig du var som höll dig till planen! Krya på dig nu och hoppas att det inte blir mer än en ”varning”.

  2. Birgitta Jacobsson sa:

    Bra jobbat! Hoppas du får ut eländet ur kroppen och kan må som en prinsessa snart igen! Kram Birgitta

  3. Kanonbra och starkt jobbat.

Kommentera

Etikettmoln

