Just another WordPress.com weblog

Tankar inför morgondagen

I morgon ska jag på heldagskurs. Mina vanliga rutiner rubbas. Hur tänker jag inför det? Mental förberedelse är viktigt.

Hmm, frukt brukar det alltid finnas i konferenslokaler. Så frukt får det bli till mellanmål förmiddag och eftermiddag. Det blir nog lunchbuffé och då går det att göra bra val. Lunchpromenad tänker jag ta ändå. Jag kan ta med mig mina kollegor om de vill följa med, eller så blir det en välbehövlig paus. Direkt efter kursen ska jag gå till gymmet och springa skiten ur mig på löpbandet.

I teorin låter det plättlätt. Hur det funkar i praktiken får ni veta imorgon kväll. Jag ska tänka på mina nya jeans som jag gärna vill köpa på fredag. Godnatt.

Kommentarer till: "Tankar inför morgondagen" (2)

  1. Lycka till! Du fixar det.

  2. Det går ju alltid att ta med sig matlådor i kylbox.

Kommentera

Etikettmoln

