Just another WordPress.com weblog

Låt hjärtat vara med i dag

Det är alla hjärtans dag i dag och därför tänker jag vara extra hjärtlig och trevlig hela dagen ❤

Storasyster ska laga middag i dag, åt oss i familjen och pojkvännen. Mycket trevligt sätt att fira på tycker jag 🙂 Själv köper jag nog lite choklad till familjen, det brukar alltid uppskattas. Fast Storasyster får mörk choklad medan de andra två får hjärtformad choklad.

Själv räknar jag på mina propoints och jag har bestämt mig för att potatisgratäng för 11 pp/portion dissar jag. Det får bli sallad till fläskfilén i stället. Däremot tänker jag äta riktig kladdkaka med grädde för 12 pp – och innan maten så ska jag gå en rask 60 min-runda.

Kommentarer till: "Låt hjärtat vara med i dag" (1)

  1. Åh, jag hade nog ätit potatisgratängen och skippat kakan. Älskar MAT!
    Men tur att vi alla är olika. 🙂
    Ha en fin Alla hjärtans dag!
    Kram och pepp!

Kommentera

Etikettmoln

