Just another WordPress.com weblog

Genomförd träning vecka 6

  • Måndag 6/2: 30 min lunchpromenad (3 km), 50 min kvällspromenad (5 km)
  • Tisdag 7/2: 30 min lunchpromenad (3 km), 60 min kvällspromenad (6 km)
  • Onsdag 8/2: 30 min lunchpromenad (3 km), 60 min kvällspromenad (6 km)
  • Torsdag 9/2: 30 min lunchpromenad (3 km), 60 min Flex på Friskis & Svettis
  • Fredag 10/2: 50 min lunchpromenad (5 km)
  • Lördag 11/2: 85 min promenad (8,63 km)
  • Söndag 12/2: 70 min snöskottning

Promenader är förvisso bra, men nu behöver jag lite mer variation i träningen känner jag. Förkylningen har varken blivit sämre eller bättre, så nu friskförklarar jag mig själv. Lite snuva och rossel i rören från och till får man nog räkna med så här års.

Kommentera

Etikettmoln

