Just another WordPress.com weblog

Vågen visade minus i morse. Allt annat hade förvånat mig, det känns i kroppen och kläderna. Det räcker att jag stryker med handen över mage, midja, lår och armar så känner jag skillnaden. Och det är ändå inga gigantiska minus, men det känns ändå. Nice.

Ändå slog jag på stort i går kväll och drack två glas vin och åt två mackor. På något sätt måste man fira 50 motions-pp på en vecka 🙂 I dag är allt nollat igen, fast 49 nya veckobonus har jag fått förstås.

Nästa vecka ska jag prova ut min nästa delmålsbelöning, ett par jeans i st 42. Sen när de sitter som de ska tänker jag köpa dem. Nuvarande jeansen i st 44 börjar säcka lite nu.

Kommentarer till: "Det känns som jag fått stenen i rullning" (5)

  1. Härligt! Grattis! Nu tar vi en vecka till.

  2. Kanonbra jobbat!! Själv blev det ett litet plus denna vecka :/

  3. Sv. Det är precis så att bryggor kan vara precis vad som helst som får dig positivt laddad. Speciella låtar är viktigt för mig. Lika så vetevärmaren som ger mig värme, avslappning och smärtlindring. Intressant det där med att göra en viss sak för att om jag tolkar dig lite, som en rutin och förstärka minnet och ladda. Det är säkert jättebra.

  4. Svar: Ok, ja det var ju en del. Ett litet lager räcker helt klart.Trevlig helg!

Kommentera

Etikettmoln

