Just another WordPress.com weblog

Det var andra gången på Flex i dag och det kändes riktigt bra. Jag känner att det här är ett riktigt bra komplement till löpning, promenader och styrketräning.

Jag kände redan att övningarna var lättare att göra. För det är som ledaren sa: ”Det man tränar på blir man duktigare på.”

Varje gång försöker vi göra Grodan. Då ska man sitta på huk med händerna i golvet mellan knäna, luta framåt med insidan av knäna mot armarna och släppa fötterna från golvet.

Som barn klarade jag det plättlätt, men nu kan jag bara lätta med fötterna pyttekorta stunder. Jag har inte balansen än – men jag ska klara det till slut 🙂

Kommentarer till: "Det man tränar på blir man duktigare på" (1)

  1. Grodan kan jag inte. Har aldrig kunnat. Var med på yogan i måndags. Blir till att öva hemma. =)

Kommentera

Etikettmoln

