Just another WordPress.com weblog

Planerad träning vecka 6

Måndag 6/2: Lunchpromenad, kvällspromenad
Tisdag 7/2: Lunchpromenad, kvällspromenad
Onsdag 8/2: Lunchpromenad, kvällspromenad
Torsdag 9/2: Lunchpromenad, kvällspromenad
Fredag 10/2: Lunchpromenad
Lördag 11/2: Stavpromenad
Söndag 12/2: Stavpromenad

Promenader får det bli den här veckan också – om jag inte går i däck fullständigt. Jag gick och la mig klockan åtta i går kväll men känner mig fortfarande lika trött. Äldsta dottern ligger hemma med halsont och feber. Hon blir, liksom jag, väldigt sällan sjuk men när hon blir det brukar hon tyvärr smitta mig. Det återstår att se helt enkelt.

Kommentarer till: "Planerad träning vecka 6" (1)

  1. Ta hand om dig! Låter klokt att lyssna på kroppen, hårdare träning hinner du med när kroppen är 100% igen 🙂

Kommentera

Etikettmoln

