Just another WordPress.com weblog

En promenad i tio minus

I kväll skulle jag hämta yngsta dottern på fritidsgården kl 20. Det var inte lönt att åka hem emellan så jag stannade på jobbet lite längre än vanligt.

Sen åkte jag till fritidsgården och parkerade bilen och sen gick jag först 20 min åt ett håll och sen tillbaka. Två rejäla backar och totalt 5 km på 43 min är jag väldigt nöjd med. Plogat, sandat och upplyst. Nice.

Och trots att det var tio minus blev jag riktigt svettig 🙂

Kommentarer till: "En promenad i tio minus" (1)

  1. Perfekt sätt att få in lite extra motion 🙂

Kommentera

Etikettmoln

