Just another WordPress.com weblog

Summering av januari

Hittade en så fin bild hos Benita, och den idén var jag tvungen att använda. För mig symboliserar den här bilden att det handlar om mycket mer än vikt, och att det är ett långsiktigt arbete. Vad det gäller vikten utgår jag från månadens högsta och lägsta vikt. Stavpromenader och raska promenader över 5 km räknar jag som träningspass. Mina lunchpromenader brukar vara 30 min, och då är jag inte ombytt.

Kommentarer till: "Summering av januari" (2)

  1. En mysig idé det där, det är bra att samla allt på ett så snyggt sätt.

  2. Bra jobbat! Fin sammanställning.

Kommentera

Etikettmoln

