Just another WordPress.com weblog

Äntligen tog jag mig lite tid att fixa med en användare hos Viktväktarna Online. Som en ”bloggpanel” är vi ett antal bloggare som erbjudits gratis medlemskap i sex månader. Vi förbinds inte att skriva om VV alls, men alla som känner mig vet ju att det kommer jag ju förstås att göra. Däremot tänker jag skriva precis vad jag tycker, det gör jag alltid. Jag vill inte känna mig köpt.

Om ni är medlemmar hos Viktväktarna Online får ni gärna bli min vän där – sök på 006Pernilla så hittar ni mig. Hur flitig jag blir vet jag dock inte, men jag ska i alla fall fylla i vad jag äter i min checklista varje kväll. Så mycket som 31 propoints får jag äta varje dag. När jag var med hos Viktväktarna år 2000 fick jag bara äta 22 points, men de förnyar sig ju hela tiden förstås.

Hittills har jag inte lyckats ladda ner en bild till min profil, och appen kan jag inte ladda ner utan att koppla upp mig på ett nätverk. Men annars verkar sajten intuitiv och bra!

Kommentarer till: "Nu är jag medlem på Viktväktarna Online" (1)

  1. Ska bli spännande att höra vad du tycker. Själv tycker jag att forumet är krångligt och inte så inspirerande men förövrigt är jag nöjd. Appen kan jag inte använda för jag har en androidtfn men jag hoppas det snart kommer till android också för det skulle vara väldigt smidigt att kunna utnyttja sidan i mobilen .

Kommentera

Etikettmoln

