Just another WordPress.com weblog

Ingen skidåkning för mig

Det blev ingen skidåkning för mig i helgen. Jag insåg att det skulle vara knökfullt i Karlsnäs med inför-Vasaloppsåkare. Plus att det inte fanns tid, det vill säga jag prioriterade inte skidåkningen helt enkelt.

Nä, det blev tvätt, städa, sortera sopor, laga mat, gå på bio, restaurang och nattklubb med en kompis, och en 80 minutersrunda med svärmor och min viktkompis L efter frukost i dag.

L har haft en svacka men nu är hon tillbaka i gammal god form 🙂 Jag fick ett recept på müslibars av henne, som jag ska göra någon dag. Jag fick också provsmaka och det var en energibomb som kan ersätta vilken kaka som helst 🙂 Hon har tidigare fått receptet på mitt yoghurtbröd med äpple, och hon äter inget annat bröd längre.

Det är härligt med vikt- och träningskompisar 🙂 Man kan inte få för många!

Kommentarer till: "Ingen skidåkning för mig" (2)

  1. Det är livet på en pinne det där! Städatvättasopsortera och betala räkningar….

    Härligt att du kom ut och gick och du får gärna dela med dig av müslibarreceptet. 🙂

Kommentera

Etikettmoln

