Just another WordPress.com weblog

Jobbigt i kväll

När jag kom hem från jobbet var jag helt utsvulten och helt dränerad på energi. Vet inte om det var arbetsveckan som tog ut sin rätt eller om det var löpbandet som knäckte mig.

I sådana lägen är det ren vilja som gäller. Så jag fixade potatisbullar och bacon till familjen och la mig på sängen och sov en timme. Mådde lite bättre efter det men jag tror att jag sover gott i natt också. Lakritste och ramlösa med mangosmak ger ingen fredagskänsla precis :-(

I morgon mår jag säkert bättre, helst när vågen visar 92-nånting  och jag har passerat mitt 93-delmål.

Kommentera

Etikettmoln

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

